נשמח לעמוד לשירותכם

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    טיפ מספר 13

    שינה ופעילות גופנית

    אנשים המתאמנים במהלך היום, זוכים לשינה טובה יותר בלילה. כמו כן, נמצא כי אנשים שישנים 7-8 בלילה, מפגינים ביצועים טובים יותר בכל הקשור לקוגניציה, אך במקרה שלנו, נתמקד בביצועים טובים יותר בפעילות הגופנית.

    שינה טובה מעניקה למתאמן מוטיבציה, כוחות, עירנות ומצב רוח חיובי לביצוע פעילות גופנית. מנגד, שינה קצרה ולא איכותית עלולה להוביל לדיכאון, לחץ ובכך לפגוע במערכת העצבים, המערכת החיסונית והבריאות הפיזית. שילוב של אלו מגדיל את הסיכוי לפציעות ספורט ובהתאמה, ככל שהשינה קצרה יותר ופחות איכותית, כך גדל הסיכוי לפציעה חמורה יותר.

    במהלך השינה העמוקה מופרש הורמון גדילה, הורמון שהפרשתו מוגברת לאור ביצוע פעילות גופנית. הורמון זה משמעותי לצעירים שעדיין בתהליך גדילה והתבגרות ועל כן יש להקפיד על שינה מלאה לילדים ובני נוער.

    מצד אחד, פעילות גופנית מעייפת אתכם ומצד שני מרגיעה את הלחצים בגופכם ובכך מבטיחה שינה טובה יותר. לבסוף, שינה עמוקה ומרגיעה מאפשרת לגוף להתמודד בקלות עם בניית השרירים ועם החלמה מפציעות שונות.

    נשמח לעמוד לשירותכם

    השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      טיפים

      טיפ מספר 9

      ספורט משפר את היכולות הלימודיות שלנו, הכיצד? תחילה, אפשר להשתמש בספורט כגורם מדרבן ללימודים, מעין פרס ודבר המגביר מוטיבציה. רק אחרי שנסיים את שיעורי הבית, נוכל להרשות לעצמנו לעשות...

      טיפ מספר 23

      שליטה בכדור – חבטת ההרמה משחקים מסוג זה מבוססים הרבה על חבטות הרמה-חבטות ליפט. אחד הדברים החשובים במשחק זה לדעת מה הכדור עומד לעשות כל הזמן ולאן פניו מועדות....

      ענקית קידום האתרים