נשמח לעמוד לשירותכם

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

פעילות גופנית בלי לצאת מהבית.

 גם כשאנחנו יושבים בבית בבידוד וגם כשקר וגשום בחוץ, ניתן לשמור על בריאות הגוף שלנו.

כושר תורם לא רק לבריאות, אלא יש לו גם יכול להדוף מחלות חורף, לחזק מערכת חיסונית שלנו, להעניק אנרגיה וגם לתורם למצב הנפשי.

את כל זה תשיגו בעזרת פעילות גופנית בלי לצאת מהבית.

לכן, גם כאשר אין לנו אפשרות ללכת לחדר כושר או להליכה בפארק חשוב לבצע פעילות גופנית קבועה ואפקטיבית.

אז ככה עושים את זה, בלי ציוד מיוחד ואפשר לבצע בכל מקום ובלי לצאת מהבית.

הכי חשוב הכנה. 

קודם כל תלבשו בגדים נוחים ונעלי ספורט. זה כבר יכניס אתכם למצב רוח וחשק להפעיל את הגוף.

תדליקו מוזיקה קצבית שאתם אוהבים ושתעיר את האנרגיות.

תתחילו בחימום קל של הגוף, שלב מאוד חשוב לפני שמתחילים כל פעילות ספורטיבית. תסובבו את הכתפיים, את האגן,

ברכיים, צוואר ואפשר להוסיף בסוף ריצה קלה במקום.

כמה תרגילים פשוטים לפעילות גופנית מהבית.

  • כפיפות בטן על הספה. תוך כדי צפייה בסדרה אהובה שלכם, תשבו ישר ואת הידיים הניחו בצדדים.
  • הניפו את שתי הרגליים ישרות למעלה. תוך כדי שאתם מחזיקים את הבטן מכווצת, תחזיקו את הרגליים במשך עשר שניות באוויר.
  • אפשר לחזור על התרגיל כמה פעמים שאתם רוצים ומסוגלים. אם רוצים להעלות את דרגת הקושי של התרגיל תעשו מספריים למטה למעלה ולצדדים לחיזוק השרירים האלכסונים של הבטן.
  • חיזוק שרירי הידיים והכתפיים. אם אין לכם בבית משקולות תחזיקו בקבוקי מים (עם מים בתוכם כמובן) או תשתמשו בשתי תיקים עם חפצים כבדים בפנים. תשתדלו שהתיקים או בקבוקים יהיו באותו משקל. תחזיקו את המשקל בכל יד וקפלו את הזרועה. יש לחזור על התרגילים כמה פעמים.

תרגיל נוסף, ידיים ישרות לצדדים ותעלו אותם למעלה למטה כמה פעמים. 

ולסיכום, תעבירו את היד עם המשקל אל מאחורי הראש ותיישרו את הזורע. לאחר מכן תקפלו אותה ותחזרו על זה למעלה למטה כמה פעמים.

  • קפיצה עם חבל. פעילות מעולה לחיזוק הרגליים ומעלה את הדופק מהר. 
  • עליה במדרגות הבית או הבניין. אם תתמידו בתרגיל הזה בתדירות של 3 אימונים בשבוע, תראו תוצאות נפלאות ותרגישו שהגוף שלכם בכושר גופני מעולה.

לסיכום, תקפידו על תרגול קבוע גם כאשר אין לכם אפשרות לצאת מהבית או שסתם לא בא לכם לצאת החוצה בקור וגשם.

פעילות גופנית בלי לצאת מהבית, תעזור למנע סימפטומים שונים של החורף, כמו דיכאון, עליה במשקל, מחלות העונה הקרה.

כך תעבירו את עונת החורף בריאים ושמחים יותר.

 

מעוניינים להצטרף לאחת מתכניות האימון שלנו ?

ניתן לפנות אלינו בטלפון למשרד053-6229244 או 054-2199244 שי

ניתן לפנות אלינו גם במייל פניה במייל: office@vamostennis.co.il

תוכלו לעקוב אחרינו גם פייסבוק Vamos Tennis בערוץ Youtube שלנו ואינסטגרם .

נשמח לעמוד לשירותכם

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

מאמרים

טניס למבוגרים

אוהבים טניס? בואו לשמור על כושר ובריאות דרך משחק הטניס! ב-vamos Tennis ישנה תוכנית אימון לאנשים שאוהבים טניס, בין אם התנסיתם בעבר באיזשהי מסגרת בטניס ובין אם מעולם לא...

למה טניס

חשיבות פעילות גופנית לילדים מחקרים מהשנים האחרונות מצביעים על כך שלחוגי ספורט ופעילות גופנית יש השפעה חיובית על הביטחון העצמי והדימוי העצמי של ילדים, וכן על התפתחות גופנית, רגשית...

ענקית קידום האתרים