נשמח לעמוד לשירותכם

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

טיפ מספר 19

מחוייבות והתמדה בספורט

אחת הבעיות העיקריות של מתאמנים מתחילים היא מחוייבות לביצוע האימונים. תמיד "אין זמן" וגם אין חשק להתאמץ ככה באמצע היום.

אז איך נוכל להתחייב לפעילות שכזו?

קבעו עם חברים ועם בני משפחה להתאמן ביחד, כך ייתכן שתרגישו חוסר נעימות לבטל וכך יירד הסיכוי שתבטלו סתם כך ללא סיבה.

שמעו מוזיקה אם אתם רצים או הולכים, היא גם תתן לכם מוטיבציה וגם תנעים את זמנכם בזמן המאמץ.

הרשמה לחוג יכולה גם להיות פתרון נפלא! החוג ייכנס ללוח הזמנים שלכם, כל שבוע בשעה קבועה ובימים קבועים ובכך תוכלו להתמיד. עצם העובדה שאתם משלמים עבור החוג, אפילו אם מדובר בתשלום סמלי מאוד, גורם לכם תחושת מחוייבות ורצון לנצל את מלוא השירות שניתן עבור התשלום, מה שידרבן אתכם להגיע לחוג ולעשות כושר. בחרו מקום קרוב לבית, מתנ"ס או מרכז חוגים, כך שלא תרגישו שמדובר בטרחה גדולה מדי או בזבוז זמן.

יותר מכך, אם באמת אין זמן (ולא מדובר רק בתירוץ שמצדיק את אי עשיית הספורט), לא חייבים בכלל לבצע אימון ארוך. גם הליכה מהירה של 20 דקות היא חלק משמירה על הכושר. נצלו את היום שלכם כראוי.

נשמח לעמוד לשירותכם

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

טיפים

טיפ מספר 14

ספורט כגורם תורם לסוכרתיים מומלץ מאוד לסוכרתיים לבצע פעילות גופנית סדירה וקבועה. בעצה זו נכתוב כיצד לבצע זאת נכון וגם את יתרונותיה במקרה זה. יש לבדוק את רמת הסוכר לפני...

טיפ מספר 26

כיצד לזרוק נכון את הכדור לקראת ההגשה? כדי לקבל הגשה טובה, יש לזרוק את הכדור תמיד באופן שווה, באותה הצורה, אל נקודה דמיונית בחלל. הגובה והעמדה לא אמורים להשתנות. זריקה...

ענקית קידום האתרים