נשמח לעמוד לשירותכם

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

טיפ מספר 14

ספורט כגורם תורם לסוכרתיים

מומלץ מאוד לסוכרתיים לבצע פעילות גופנית סדירה וקבועה. בעצה זו נכתוב כיצד לבצע זאת נכון וגם את יתרונותיה במקרה זה.

יש לבדוק את רמת הסוכר לפני הפעילות הגופנית ואין להתחיל אותה אם הרמה נמוכה מ 110mg/dl וגבוהה יותר מ 250mg/dl. יש לשים לב לבצע פעילות גופנית בעצימות בינונית, שאינה גבוהה מדי על מנת לא לגרום לניצול יתר ולא מאוזן של הסוכרים בגוף. פעילות מומלצת היא פעילות אירובית. שימו לב שבכל חצי שעת פעילות גופנית, יש לצרוך מנת פחמימה הנספגת מהר וכ-3-4 שעות לפני האימון לצרוך ארוחה שכוללת פחמימות שנספגות לאט.

ביצוע פעילות גופנית קבועה, מסדירה את הסוכר ומאזנת את המטופל. תחילה, הפעילות הגופנית מונעת עלייה במשקל, דבר שנפוץ מאוד בסוכרת שאינה מאוזנת וגם במאוזנת, עקב האינסולין המלאכותי. כמו כן, משקל גבוה מהווה מכשול להתמודדות עם סוכרת. הפעילות הגופנית משחררת לחצים ומתחים גופניים ובכך תורמת לאיזון הסוכר, שכן מתח מהווה גורם משמעותי באיזון סוכר. בדומה לכך, גורמי דחק נוספים יומיומיים מוצאים את דרכם לפורקן דרך הפעילות הגופנית. בנוסף, רגישות התאים לאינסולין משתפרת והגוף מנצל באופן טוב יותר את הסוכרים בו על ידי ניצול אינטנסיבי וסדיר של הסוכר בתאים.

לסיום, פעילות גופנית מקטינה את הסיכוי לפגיעה בכליות, ברשתית העין ובמערכת העצבים, החמרות המאופיינות לסוכרת.

נשמח לעמוד לשירותכם

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

טיפים

טיפ מספר 26

כיצד לזרוק נכון את הכדור לקראת ההגשה? כדי לקבל הגשה טובה, יש לזרוק את הכדור תמיד באופן שווה, באותה הצורה, אל נקודה דמיונית בחלל. הגובה והעמדה לא אמורים להשתנות. זריקה...

טיפ מספר 18

ביגוד מתאים לספורט ביגוד לספורט הוא קריטריון מאוד חשוב למתאמנים. חשוב ללבוש בדים רכים וקלילים שאינם מעיקים על המתאמן. ובאופן מפורט יותר: חשוב לבחור בגדים שאינם צמודים מדי, אך מנגד...

ענקית קידום האתרים