נשמח לעמוד לשירותכם

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

חשיבות חימום ומתיחות לפני אימון

הטיפ של השבוע-חשיבות מתיחות וחימום לפני אימון

על מנת למנוע פציעות במהלך האימונים, חשוב מאוד לעשות חימום ומתיחות לפני האימון.

מטרת המתיחות היא הוצאה לפועל של פוטנציאל גמישות השריר, כלומר, להביא את השריר ליכולת התנועה בכל טווחיו. שימו לב שכל טווח שונה מאדם לאדם ושצריך לבצע את המתיחה ביחס להרגשתכם ולא בהשוואה לטווחים של אדם אחר. מתיחה מאריכה רקמות ושרירים, גם כאלו הנוטים להתקצר ולהתכווץ מטבעם ובכך מייעלת את העבודה עם השריר, מפחיתה את התנגדותו לתנועה ומפחיתה את נוקשותו.

מטרת החימום היא ליצור מעבר הדרגתי ממנוחה לפעילות. מעבר הדרגתי תורם להרחבת כלי הדם והגעת חמצן לשרירים ולרקמות, דבר המאפשר סילוק פסולת הנוצרת ברקמות השונות. החימום משפר את תהליך אספקת ופירוק האנרגיה, מה שמונע מאיתנו תחושת עייפות כאשר אנו עולים בסולם המאמצים. בנוסף, החימום תורם לגמישות השריר ולטווח התנועה של המפרקים ובכך מונע קריעות ופציעות

נשמח לעמוד לשירותכם

השאירו פרטים ואנו ניצור אתכם קשר

טיפים

טיפ מספר 27

יש שחקנים שאוהבים להעלות את הלחץ על יריבם ולהיות שחקני התקפה בעלי תקיפות ואינטנסיביות. בניגוד אליהם, יש מי שאוהב להיות שחקן הגנה ובעזרת סבלנות ואסטרטגיה הם גורמים ליריב...

טיפ מספר 23

שליטה בכדור – חבטת ההרמה משחקים מסוג זה מבוססים הרבה על חבטות הרמה-חבטות ליפט. אחד הדברים החשובים במשחק זה לדעת מה הכדור עומד לעשות כל הזמן ולאן פניו מועדות....

ענקית קידום האתרים