ראשי תוכניות אימון סניפים הטיפ השבועי גלריית תמונות צור קשר
admin On ספטמבר - 28 - 2014

חשוב לשתות במהלך פעילות גופנית, אך לא יותר מדי

אדם ממוצע העוסק בפעילות גופנית מאומצת (בעצימות גבוהה), מאבד כ1-2 ליטר נוזלים מגופו בשעה. הגוף מייצר זיעה ומאדה אותה על מנת לשמור על טמפרטורת גוף אופטימלית, בעודו מתחמם במהלך הפעילות. שתיית נוזלים במהלך הפעילות תורמת לקירור הגוף ולמניעת התייבשות. יש להקפיד על שתיית כמות הגיונית של מים בפרק זמן סביר. שתיית כמות מים גדולה בזמן קצר עלולה לגרום להרעלת מים שמשמעותה דילול כמות הנתרן בגוף בזמן נתון, מה שעלול לפגוע בפעילות המוחית ואף לגרום למוות. הכמות המומלצת לשתייה במהלך שעת פעילות היא כחצי ליטר לשעה, לא בבת אחת אלא במקצבי זמן במהלך הפעילות, בהדרגה. חשוב לא להפחית מחשיבותם של המים בחודשי החורף, גופנו מאבד נוזלים גם בחורף!

*ההמלצות מתאימות למזג אוויר ותנאי סביבה רגילים ומומלץ לנהוג אחרת בתנאי חמסין.